מועדון לקוחות הצטרפו וקבלו הטבות,
מבצעים ועדכונים למייל
מועדון לקוחות

אחוזת רגעי קסם

אחוזת רגעי קסם

*** 2 בריכות שחיה ענקיות. אחת מחוממת מקורה במתחם הספא ואחת פתוחה מול הנוף ***

אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, נעימה ומפנקת במתחם נופש איכותי וגדול בצפון, הגעתם למקום הנכון "אחוזת רגעי קסם" במושב גורן.
בקתות הנופש אחוזת רגעי קסם במושב גורן יענה על כל דרישותיכם. כל הבקתות מעוצבות ברמה גבוהה מאוד, ותנאי האירוח גבוהים ואיכותיים. במתחם הצימרים אחוזת רגעי קסם תמצאו ארבעה בקתות יוקרתיות מפנקות ומיוחדות, ותוכלו לבחור בבקתת העץ שתתאים לכם ביותר.
צימרים אחוזת רגעי קסם נמצאים במושב גורן שבגליל המערבי, וסביב מתחם הצימרים אטרקציות רבות לבילוי ולטיול באזור, מסעדות איכותיות ומגוון טיפולי ספא ישירות עד לבקתות.
רמת האירוח בבקתות אחוזת רגעי קסם הינו מהגבוהים ביותר בתחום האירוח ובמתחם ההצימרים המפואר תוכלו ליהנות מבקתות עץ יוקרתיות ביותר המאובזרות ברמה הגבוהה ביותר.
בכל בקתה במתחם אחוזת רגעי קסם ג'קוזי גדול ומפואר המעוטר בעבודות פסיפס ייחודיות, סביב הג'קוזי בקבוק יין איכותי עם מגוון פינוקי הבית ונרות ריחניים.
לכל בקתה מיטת אפיריון גדולה רחבה ומפוארת במיוחד. כל בקתה מאובזרת גם בפינות ישיבה יוקרתיות, מטבחון מאובזר לחלוטין, פינת אוכל מעץ יוקרתי ומקלחת ושירותים גדולים מרווחים ומפוארים.
לכל בקתה גם מרפסת חיצונית מקורה גדולה עם פינת ישיבה מעץ ממנה ניתן להשקיף לחצר הגדולה והמפוארת.
בחצר אחוזת רגעי קסם תוכלו להתפנק בבריכת שחיה גדולה עם מפל מים ענק הזורם לתוכה, בריכת שחיה נוספת גדולה מחוממת ומקורה, מתחם ספא מפואר מקורה עם טלוויזיית LCD המחוברת לערוצי YES ולמערכת שמע יוקרתית, סאונה גדולה ומרווחת, שולחן סנוקר פרטי לאורחי האחוזה, ערסלים נדנדות, חצר גדולה ובה ריהוט גן יוקרתי, מדשאות גדולות עם דשא סינטטי, פינות ישיבה, מתחם ברביקיו, פינות ישיבה מוצלות ומתאורה רומנטית לילית סביב כל המתחם.
למתחם אחוזת רגעי קסם חניה פרטית צמודה לאורחי הצימרים בלבד...
אורחי אחוזת רגעי קסם נהנים ממגוון פינוקי הבית ללא כל תוספת תשלום נוספת בשעה הנוחה לכם ומתי שבא לכם כאשר על הפינוקים של לילי אוזן ורמת האירוח נכתבו לא מספר חוות דעת מפורטות על ידי נופשים אשר התארחו באחוזת רגעי קסם. הנכם מוזמנים לקרוא ולהתרשם ממגוון חוות דעת על אחוזת רגעי קסם.

אחוזת רגעי קסם בגורן הינה האחוזה היחידה בצפון אשר משלבת רומנטיקה, יוקרה, נוף, איכות ורמת שירות ללא פשרות. חופשה מפנקת בצפון זו רק חופשה באחוזת רגעי קסם במושב גורן.

ייעוד המקום: מתחם אחוזת רגעי קסם במושב גורן מתאים לאירוח זוגות אוהבים, ירח דבש, הצעות נישואין, ימי כיף, למשפחות ולקבוצות.

לציבור הדתי: בית כנסת במושב במרחק הליכה מהמתחם, פלטה ומייחם לשבת.

מאיר אמסלם
29/1/2020

הגענו ביום חמישי שלוש משפחות וזוג חברים למקום הכי קסום שיש כבר בקבלת פנים היחס החמים נתן הרגשה שבאת לבית ששמחים לארח אותך המקום יפה עד כאב הנקיון ארוחות הבוקר העמוסות עד הגזמה הפינוקים שפיתאום מפתיעים אותך פשוט מושלם זהו אחד מהחופשות שלא אשכח לעולם ממליץ בכול פה אסור להפסיד מקום כזה.

משפחות סבן לייבוביץ יעקב ויפה
29/1/2020

לילי ומשה היקרים אין מילים להודות על רוחב ליבכם על האירוח המדהים שלכם על זה שיצאתם מגידרכם להנעים לנו את השהיה אצלכם בחג השבועות אנחנו הרווחנו אותכם ואילו אתם הרווחתם 4 משפחות שיהיו שגרירים שלכם שוב תודה רבה על האירוח המדהים שלכם משפחות סבן לייבוביץ יעקב ויפה

משפחת זימל ואלקובי
29/1/2020

תודה רבה על נופש חלומי ומפנק! היה פשוט נהדר.. תודה לבעלת הווילה לילי שדאגה לנו לכל מה שהיינו צריכים עוד... ארוחת בוקר טעימה וביתית מוגשת בצורה מאוד אסטטית .קינוחים מיוחדים וטעימים פשוט היה כיף ממליצים בחום משפחת זימל ומשפ' אלקובי

אברהם
29/1/2020

שהגענו למקום נדהמנו מהיופי ומהתכנון של המקום ...כמו גן עדן קטן ... פשוט מקסים כמו השם של המקום.. ממש הרגשנו כמו בבית ,משה ולילי תמיד שם לפנק ברמות רציתי בזאת הזדמנות להודות להם על 4 ימים מקסימים של אירוח מהנה ובעז"ה נחזור שוב

רקפת כהן
29/1/2020

לילי ומשה יקרים, תודה רבה על אירוח מקסים, מפנק, סוויטות יפהפיות וחצר מקסימה. העברנו בכיף 3 ימים מהנים ואין לי ספק שאתם הצימר הראשון מכל אלה שהיינו עד כה שנחזור אליו.

דרג מ 1-5

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מבצעי אמצע שבוע


"לא עודכן מבצע באמצע שבוע"

מבצעי סוף שבוע


"לא עודכן מבצע בסוף שבוע"

מפת הגעה