מועדון לקוחות הצטרפו וקבלו הטבות,
מבצעים ועדכונים למייל
מועדון לקוחות

נמצאו: 0 צימרים בראש פינה

צימרים בראש פינה

צימרים בראש פינה היא האפשרות המומלצת עבור אלו הנופשים שמבקשים קצת יותר ממנוחה בצימר, לאוהבי ההיסטוריה, האתרים העתיקים, הנוף הגלילי והמורשת.
ראש פינה היא מושבה עתיקה הממוקמת בין העיר צפת לעיר חצור הגלילית והיא חותמת עוד מעט מאה ושלושים שנה להיווסדה.
ראש פינה הינה מושבה ציורית אחת מבין היפות בצפון, חובקת בתוכה שלל אתרים היסטוריים המביאים את סיפורה המעניין, באתר השחזור שבראש פינה תוכלו לצפות בחזיון אור קולי מהפנט המספר את סיפור הקמתה של ראש פינה, בית הכנסת העתיק הינו גולת הכותרת של המושבה, מבנה אבן מיוחד .
אווירת המושבה הכ"כ מיוחדת כוללת את חנויות האמנים והאומניות שבמקום. את החנויות שלהם תוכלו למצוא במרכז העיר שמוקף גם מסעדות שהן כשלעצמן אטרקציה קולינרית מאין כמוה.

צימרים בראש פינה הם בין המבוקשים ביותר, מאחר והם נמצאים במושבה הציורית המיוחדת. קצב החיים של התושבים בראש פינה יכניס אתכם לאווירה הרגועה ומנגד - בתי הקפה הפופולאריים שבמקום יוסיפו הנאה לנופש בלתי נשכח במקום מיוחד במינו.
תוכלו למצוא באזור המושבה עוד אטרקציות מהנות כמו: סקי בחרמון, החרמון ממוקם כ 20 דק' נסיעה לערך, מהמושב ראש פינה, טיולי טרקטורונים באזור, טיולים ומסלולים בחיק הטבע קיאקים וסדנאות אומנות בכפרי הגליל השונים. .

בעלי הצימרים ישמחו לתת לכם קופונים והנחות לאטרקציות בסביבת הצימר וכמובן, את הנופים ואת האוויר סביב הצימר, לא תשכחו כל כך מהר...
בתקופת החורף תוכלו לראות את הוואדי בראש פינה שוצף וזורם מראה של פעם בחיים, גן הברון שבראש פינה דומה במראהו לגן בוטני מהמם ביופיו ובכל פינה שאליה תסיטו את מבטכם תוכלו להבחין בפריחה מהפנטת של רקפות ופרחי בר שונים.
עוד בראש פינה תוכלו לטייל באתרים היסטוריים כמו: בית היקב, בית יוסף פרידמן וכאמור, בית הכנסת העתיק וגן הברון.
אז לצאת לצימר ולשלב בו גם חוויה אטרקטיבית, צימר בראש פינה יכול להיות רעיון מושלם לחוויה בלתי נשכחת וחופשה מושלמת למשפחה או לזוג .

"אבן מאסו הבונים, הייתה לראש פינה"